Wednesday, September 21, 2011

Mighty Pleased

I recently had to make a baptism gift for a friend of a friend. I was told that a brown and blue combination would be nice, and that it had to contain a quote and the baby's name. But apart from that I was given total freedom... which is not always helpful.
Mi s-a cerut nu demult sa fac un cadou de botez pentru o prietena de-a unei prietene. Mi s-a spus ca ar fi faina o combinatie de albastru cu maro, si ca trebuia sa contina un citat si numele baietelului. Dar in afara de asta, am avut libertate totala...ceea ce nu-i intotdeauna usor.

I racked my brain trying to imagine what the baby's mother (Whom I don't know) might like, and after going back and forth a few times, I came up with the following. Quilt...
Mi-am stors creierii incercand sa-mi imaginez ce i-ar placea mamicii copilului (mamica pe care n-o cunosc), si dupa mai multe pendulari, am ajuns la urmatoarele. Quilt...
 ...cushion...
...pernuta...
  
... and somebody to snuggle up with them:
...si cineva care sa se cuibareasca in ele:
The fabric came from a total amount of 8 thrifted pillowcases (I used every single inch of them!). I must say I am mighty pleased with how it all turned out.  I don't know what was the matter with me, but everything went so smoothly: perfectly parallel lines, no tangled balls of thread on the back, no twisted bias binding, no corner of the quilt being accidentally sewn under, no cursing...none of my usual quilting banes! Just placid, cheerful sewing.
Sursa materialului au constituit-o 8 fete de perna de la second (am folosit fiecare centimetru!). Tre sa spun ca sunt tare multumita de cum a iesit totul. Nu stiu ce mi se intamplase, dar totul a mers ca pe roate: linii perfect paralele, fara bile incurcate de atza pe dos, fara binding sucit, fara sa prind din greseala vreun colt de quilt in cusatura, fara injuraturi...nimic din problemele mele obisnuite cand fac un quilt.

I also employed a trick for easy piecing, which I found here, and which is total genius! Thank you, Elizabeth, for enabling me to come up with the best aligned squares of my life. :)
Am folosit si un truc de unit patratele, pe care l-am gasit aici, si care e absolut genial! Elizabeth, multumesc ca mi-ai dat oportunitatea sa fac cele mai frumos aliniate patratele din viata mea :)

 The quote in Hungarian says  "I have become God's child". I'm very pleased with how my letter applique turned out too.
Citatul in maghiara spune "Am devenit copilul Domnului". Sunt tare multumita si de cum mi-au iesit literele.
As for this little guy, I'm sure he and Kristof will become very good friends.
In ceea ce-l priveste pe asta micu', sunt sigura ca el si Kristof vor deveni foarte buni prieteni.
 But above all, I loved working with this colour combination. I found it so soothing that I just couldn't stop staring at the fabrics. I must make something in these colours again.
Dar cel mai mult mi-a placut sa lucrez cu combinatia asta de culori. Mi se pare asa de linistitoare, ca nu ma mai saturam sa ma uit la materiale. Trebuie sa mai fac ceva cu culorile astea.

Stay tuned for more updates on my craftiness, coming soon!
Ramaneti aproape pentru alte noutati, in curand pe ecrane!

8 comments:

QUILTONLINE said...

ESTE DEOSEBIT DE FRUMOS SI SUNT CONVINSA CA L-AI LUCRAT CU MULTA DRAGOSTE.

katafolt said...

Foarte frumos ti-au iesit, bravo!

Alexandra said...

Magistral! Nu pot decat sa te felicit. Bravo, bravo!!!

...tiktakro... said...

I'm mesmerized,too by these colors...they are my faves one, too ...blue and brown....and are soothing indeed.
You made not a good but a GREAT job.
Congratulations !

lili.constanta said...

Daaaa, visele colorate ale lui Kristof sunt asigurate! :)

Carmina said...

Felicitari, Anca! este foarte reusit, culorile sunt minunat asortate...si ai facut pe cineva fericit!!!

NeMe said...

Multumesc tuturor pt laude! :)

Anonymous said...

good blog..^0^