Sunday, January 9, 2011

Xmas Gifts Roundup

Happy New Year everybody! I hope your holidays were at least half as good as mine. I'll start the crafty new year with a round-up of the presents I made for Christmas. Almost everybody received something made by me, and all that did seemed to be rather pleased about it. So here are the products and the proud recipients:

La multi ani tuturor! Sper ca ati avut niste sarbatori cel putin asa de faine ca ale mele.Voi incepe noul an cusatoresc cu o recapitulare a cadourilor pe care le-am facut de Craciun. Aproape toata lumea a primit ceva facut de manuta mea, si se pare ca toti au fost multumiti. Asa ca iata produsele si mandrii lor proprietari:

Scarves and brooches...
Esarfe si brose...
...and their new owners:
...la noul purtator:
...soft cotton hankies with snot already included...
...batiste noi de bumbac cu mucii gata inclusi...
...a very feminine pink neck warmer for skiing...
... un feminin "incalzitor de gat" (are nume in romana?) pentru schiat...
...dignified owls on phone cases...
... bufnite demne pe huse de telefon...
... some lazy pyjamas (the top says "5 more minutes")...
...pijamale lenese...
...spats gone wrong...
...jambiere cusute aiurea...
...everything packaged in little cotton sacks made from an old sheet and embroidered with the receiver's monogram:
... totul ambalat in saculeti de bumbac facuti dintr-un cearsaf vechi si brodati cu monograma celui ce urma sa-l primeasca:
So this was the quick overview of a handmade, eco-friendly, and satisfying Christmas. Hope Santa was generous with you. :)
Cam acesta a fost conturul unui Craciun facut de mana, ecologic si multumitor. Sper ca Mosul a fost generos cu voi toti! :)

3 comments:

...tiktakro... said...

Si eu-si eu m-as putea include printre pozele acestea "zimbacioase" :D
Am primit si eu cadou -supriza totala- o esarfa mov, o minune de esarfa moale si catifelata care imi mingiie gitul de cite ori ies la plimbare. Si care ma face sa ma gindesc la tine ;)tot de atitea ori.
Multumesc :). XOXO.

NeMe said...

Hihi, ce ma bucur! Ia fa-i o poza sa te vedem si noi in toata splendoarea :D

codrutza said...

da cel mai fain cadou nu`i acolo! husa cu bufnitza black metal! cea mai faina husa de telefon de la inventarea telefonului mobil cu fise incoace! xoxo si io!